YARDIM

Papirüs ile ilgili yardıma ihtiyacınız olduğunda, aşağıdaki kanallar ile destek alabilirsiniz.

YARDIM

Papirüs ile ilgili yardıma ihtiyacınız olduğunda, aşağıdaki kanallar ile destek alabilirsiniz.

  1. Sık Sorulan Sorular: Sık Sorulan Sorular sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Yaşamış olduğunuz problemin cevabını bu sayfalardaki sorular arasında bulabilirsiniz.

     

  2. İTÜ Yardım Bileti: http://yardim.itu.edu.tr/ web sayfası üzerinden yardım bileti oluşturabilirsiniz. Yardım bileti oluşturduğunuzda, sorularınıza ve problemleriniz çok hızlı bir şekilde cevap alabilirsiniz. Yardım bileti oluştururken aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
    • Birim: “Bilgi İşlem Daire Başkanlığı” seçiniz.
    • Kategori: “EBYS – Elektronik Belge Yönetim Sistemi Destek” seçiniz.
    • Alt Kategori: Yaşadığınız probleme en uygun alt kategori seçimini yapınız.
    • Soru Başlığı: Probleminiz ile ilgili bir soru başlığı giriniz.
    • Soru: Probleminizi destek ekibinin hızlı bir şekilde cevaplayabileceği şekilde açıklayınız. Problem yaşadığınız sayfa, papirüs no, işlem yaptığınız birim gibi bilgileri belirtmeniz, daha hızlı cevap almanızı sağlayacaktır.
    • Dosya: Eğer ilgili problem ile ilgili bir dosya ya da ekran görüntüsü var ise, bunları eklemeniz probleminizin çözümü için destek ekibine yardımcı olacaktır.

       

  3. Telefon: Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’nı (0212 285 3930) arayarak EBYS Destek Ekibi’nden yardım isteyebilirsiniz. Telefon ile destek, sadece mesai saatleri içerisinde sağlanmaktadır.

     

  4. E-Posta: Papirüs Elektronik Belge Yönetim Sistemi ile ilgili diğer sorularınızı, önerilerinizi ebys@itu.edu.tr adresine e-posta ile iletebilirsiniz.